Kalendář od Radky 2015

15.10.2014 18:00

 

 

      Ve fotogalerii, "Rok 2014", si můžete objednat harmonizační kalendář automatické kresby od Radky Vobejdové na rok 2015:

"Automatická kresba je pro mne cestou sebepoznání a poznání, pomáhá mi rozkrývat situace, které denně žiji a hledat jejich řešení. Přináší mi radost a ladí mě do pozitivních energií. Napomáhá mi pochopit, proč nám do života přicházejí i méně příjemné situace, proč s někým od první chvíle souzníme a proč s některými lidmi nerezonujeme patřičným způsobem. Automatická kresba je zobrazením kouzelného světa energií, které nás obklopují.

       Obrázky v kalendáři harmonizují celou bytost, zklidňují, uvolňují napětí a možná vedou i k zamyšlení... Pokud Vás některé z mých obrázků osloví, pak věřte, že žijete podobný příběh jako já, že máme nějaké společné téma.  Zamýšlejme se tedy, nechme se inspirovat prvotní myšlenkou nebo třeba jen prostě buďme... vyprázdněme mysl a naplňme se láskou a vírou. Nechť Vám k tomu pomohou i obrázky v tomto kalendáři. S láskou všem Radka Vobejdová"

      Kalendář je ve formátu A3 a stojí 150,-Kč. V případě zájmu o koupi, popřípadě nakreslení osobního harmonizačního obrázku, Radku kontaktujte: vobejdova.r@seznam.cz  (tel. 605 401 196).