Zpěv pramenů - manželé Radovi

06.10.2014 20:52

Zpěv pramenů – manželé Radovi

Miluji písničky manželů Radových, obzvláště jejich CD Zpěv pramenů, které mi před pár lety věnoval kamarád.  Kdo je znáte, jistě mi dáte za pravdu, že jejich slova písní hladí a uvádějí duši do  rovnováhy a pohody. Já osobně si CD manželů Radových pouštím téměř každý den, někdy i vícekrát a dosud mne poslech neomrzel.

Minulý týden mi přišla myšlenka, ať se podívám na Internet, jestli manželé Radovi nemají stránky. Našla jsem je a i jejich e-mailovou adresu. Od myšlenky blízko k činům a já jim napsala a pozvala je, jménem Vědomí cesty lásky, koncertovat k nám do Vysokého Mýta. Hned druhý den jsem obdržela odpověď s tím, že manželé Radovi moc děkují za pozvání a že moc rádi do Vysokého Mýta koncertovat přijedou. Koncertovali zde, ve Vysokém Mýtě, již před deseti lety. Jejich mejlík byl velice milý, jsou to moc příjemní lidé.

Mám z toho obrovskou radost, protože slyšet zpěv manželů Radových naživo bude jistě pro nás pro všechny, kteří na koncert přijdou, úžasným zážitkem.

Koncert bude sjednán buď ještě letos v adventním čase, nebo začátkem příštího roku. Informace o místě a termínu konání budou na našich stránkách. Máme se opravdu na co těšit

Zdenča