Myšlenky

26.08.2014 21:36

 

Myšlenky, bez nich by ani snad nebylo nic. Já se na myšlenky dívám jako na zdroj tvořivosti. Vždyť ve chvíli, kdy mne cosi napadne, pak už je krátká cesta k tomu, abych je i realizovala.

Kdo nám posílá myšlenky?

Naše nitro?

Naše ego?

Nebo jsem to já?

A jaké jsou?

Jsou různé, někdy hladivé, krásné, láskyplné, všeobjímající a někdy? Někdy jsou smutné, přemítající o tom, co bude a jak bude a co by kdyby … Já všechny svoje myšlenky miluji, ať jsou jakékoliv, vždy mi přišly něco sdělit. Něco, co mám asi vyřešit, co mne trápí. Proč se mám vlastně trápit? Proč ty myšlenky nepřeměnit do pozitivních tvarů? Ne, je to tak, že vše je dobré, všechny myšlenky, které přijdou, mi mají cosi říci. Bůh nás poslal na planetu Zemi, abychom pro něho jako zdroj lásky sbírali zde na Zemi  zkušenosti. A přece já ve svých podmínkách žití, v tomto přítomném okamžiku, mohu vytvořit jedinečnou myšlenku, a tedy i zkušenost pro Boha. Nikdo jiný to nemůže udělat stejně jako já. Já to nemohu udělat stejně jako třeba můj bratr, ten má zase svoje jiné podmínky a myšlenky. Takže všichni – úplně všichni, jsme pro Boha důležití a důležití úplně stejně, ať jsme králem či kmánem. Protože všichni, a každý zvlášť, mu svým jedinečným životem a jedinečnou myšlenkou, přineseme tu naši jedinečnou zkušenost.

Jéé…. to má bůh zkušeností od nás pozemských bytostí, asi si to nedovedu představit ….. jo, teď už to vidím, my všichni ho tím posilujeme a on se skrze nás naplňuje a zvětšuje a je šťastný a spokojený, že jeho děti tvoří a žijí svůj život a nekonečně nás za to miluje. Ano, jsme tu pro ty zkušenosti, a proto, abychom se naučili žít svůj život.  A protože Bůh – Zdroj a my všichni, jsme jednou jedinou bytostí, jedním vědomím, tak jsou všechny myšlenky a zkušenosti pro každého z nás důležité a jsou přínosem pro nás všechny. Milujme své myšlenky a hrajme si s nimi, pusťme do nich světlo, přemýšlejme tak, aby naše myšlenky byly láskyplné, aby naše myšlenky na druhé bytosti byly láskyplné, aby vše nač myslíme, bylo láskyplné …. Jen tak se nám vše vrátí ze zdroje zpět a vše bude také láskyplné. Věřte, že všechno, co vyšleme do vesmíru, do zdroje, Bohu, vše se nám vrátí. Tak neničme sami sebe a odpouštějme druhým, odpouštějme sobě a milujme všechny, jako chceme milovat sebe.

Tím se propojí  kruh lásky s energií matky Země a změní se v lásku pro všechny.

Přijala: Zdenča Hotová